Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu
siihen käyntiongelmaan...luulisin tarkemmin näkemättä ja kuulematta et olis syttypuolen ongelma... vaihdat ekaks tulpat, käret ja konkan. samalla ropatessa tarkasta/säädät KAIKKI perus säätöarvot (venttiilit vaikka 0,05 normaalia isommaks ettei vaan kanna, kärkien välys ohjearvoon samoin tulpat. Ja säädät sytytyksen... jos ei oo parempaa tietoo ni vaikka 10 astetta perusennakko ihan vaan virtakynällä, se kuitenkin on varmin kun tekee huolella).
Jos ei auta, putsaat kaasarin, kun tuo kylmänä toimimattomuus vois viitata siihen et käy laihalla, toisaalta jos se käy vajaalla tyhjää voi myös koittaa vaihtaa tulpan johtojen paikkoja (huonommin käyvä pytty löytyy pakosarjaan vaikka syleksimällä (kylmin ei polta kunnolla/ollenkaan)...
seuraavaks vois sit vaihtaa virranjakajankannen, pyörijä, tulpanjohdot (nää kai voi mitatakkin onmako hyvät, google kertoo varmaankin arvot) ja puolan. Onhan tankissa varmasti tuoretta bensaa?
noilla eväillä pitäs kyllä kärellisellä sytyllä olevan kaasari koneen ruveta toimimaan, jos ei, täytyy epäillä jo vähän venttiilivikaa (se mikä kantoi?)
Pahoittelen surkeaa kirjallista ulosantia, puhelimessa voin kans koitaa selittää jos epäilet et siitä olis jotain apua...