Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Petzki sanoiSatulat korvattu "uusilla", laitetaan nuo omat kunnostukseen kun ehtii, osat on jo hankittu. Tonnari on nyt kaikinpuolin ajokunnossa ja seuraavaksi olisikin katsastuksen aika (ja tullauspäätöksen vihdoin ja viimein sen myötä). Haluavat tehon ja painon suomalaisesta katsastustodistuksesta, on se kumma kun ei yleistieto, google tai maahantuojan info riitä. Ihan kuin siellä katsastuksessa dynotettais tai punnittaisiin :seina
pt. sanoiPuhaltelusta ei varmaan hirveitä kustannuksia synny, pitäisi lisäpalveluna kuulua vanhempien osalta ruostesuojaukseen(?) ainakin oa tuota tarjonnut kuulopuheina tutuille.
Mutta tuo hiekkapuhaltelun "autuus" ehkä sitten toinen asia.. Siis ehdottomasti hyvä ruosteen poistoon ei sillä, mutta se järjetön työ sitten poistella sitä hiekkaa aivan joka paikasta on sitten kypsyttävää. Helmakotelot täysiä hienosta hiekasta imemässä kosteutta, mutta pohjasta ruosteen alut pois ;D
Se hiekka kun vaan tunkeutuu aivan jokaiseen paikkaan ja vaikka sitä kuinka paineilmalla tai muulla sieltä houkuttelee pois, niin siellä sitä vaan on.. Ja monessa muussakin paikassa.turboruuvi sanoiNäistä on aika paha mennä sanomaan kun noita firmojakin on sitten joka kylässä useampia ja jokaisella omat tyylit tehdä Aika outoa jos hietaa jäisi koteloihin niin että ruostuttelee sieltä kun massaa sitten tulee kuitenkin päälle
Tonnin pintaan sanoi Lohjan ruosteeneston kaveri tonnarin ruostesuojaukselle ja sisältää hiekkapuhalluksen ruostuneille osille maalauksineen!
DaJackal sanoiEi sen FMICin sovittelu keulille ole sen kivempaa ja turboviiveetkin kasvaa, joten suosittelen katselemaan sinne pellin alle tarkalla silmällä, miettimään sovituksia ja harkitsemaan vielä kerran.
Petzki sanoiTästä olen lueskellut ja lukemattomat kuvagalleriat/videot katsellut, mutta koska ei ole livenä osunut kohdalle niin hyvä saada toisenlaistakin mielipidettä. Lyhyellä matkalla helposti olettaisi, että vähempi on automaattisesti siistimpi. Jos mietitään pidemmälle ja blow-thru / GM-MAF -virityksiä, eikö tuolloin joka tapauksessa mene röörit uusiksi, kun mitata halutaan ennen TB:tä?
Ja kiitos, en tiedä mikä ihme mieheen meni kun edes ajatteli luopuvansa :nykii
mitsumikko sanoiAinoa ongelma oikeastaan fmic+dr750 tulee kun on 2" kovat preturbo putket,(vakio preturbo putkilla ei ongeelmaa) virtaus kasvaa nii paljon että tulee sitä pressure surgea osakaasulla. Täyskaasulla ei mitään ongelmaa, nii sen sais pois 2x oohnoo isolla smic:llä
DaJackal sanoiKallella on muistaakseni Boostmoren 15G:t eikä mitkään kinuskiturbot?