Joo. Eli uus täälä ja uusi tuttavuus koko auto.
Vaihdoin eeva 3. Ajelin hymy persiissä 3 päivää jolloin alkoi kuulumaan ikävää diisselimäistä rallatusta. Selvis että jakoremmi ei ole oikein oorningissa. Viaksi paljastui sitten väärin kiristetty remmi sekä kiristin pettänyt (ehkä). Uutta kiristintä tilaukseen ja oottelua. Remmi oli vaihettu 3 tkm sitten kansi remontin yhteydessä joten sitä ei nähty nyt tarpeelliseksi vaihtaa. Kiristin saapui 3 päivän päästä Mamasanilta. Alettiin tutkimaan jakoa......
Nokat heitti "pako 1 hampaan aikasessa ja imu myöhässä", ö-pumppu klo 14 (pitäis olla 11). Muu olikin ok. Eli oli tehnyt löysät nokkien väliin ja imunokalta ö-pumpulle. No konetta rullattiin varmaan miljoona kertaa. Jako kohilleen, uutta kiristintä ja taas yks miljoonaa pyöritystä ja kiristimen säätöä. =)
Todettiin että jako on ja pysyy. eukku
Auto nippuun ja tulille ja testilenkille :driver
20 min ja 50 km sit kolhati hiipivästi :seina :seina :seina
Nyt ei enään kehtaa käynnistää autoa kuulluu jos semmonen kalina ja kolina alakerrasta että huhheijakkaa.
Eli uutta alakertaa tekemässä ja vähän neuvoja kyselen. Tossa jotain on luettu jo.
Lohko "uusi mulle" käytetty löytyy, 9 männäistä ja veiveistä hierotaan kauppoja.
Mistä kampura? Kuitenkin nyt tämän hetkinen budjetti on kovin pieni eli stroukki ja tako jutut voi unohtaa.
Käykö 9 evon 5-kerros kansipahvi tohon?
Arp pultit ja Acl laakerit pitää laittaa.
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?
Saa antaa neuvoa ja pitää oikeastaan neuvoa, oikaista ja opettaa.
Kone olis tarkoitus tässä kesän mittaan repiä pesästään töitten lomassa samalla kun haalii osia.
Niin ja jos sulla on osia jotka sopivat tähän Evo 3 vm 95 onko tä nyt se 1 gen moottori? Niin tarjoa ihmeessä yv:llä
Vaihdoin eeva 3. Ajelin hymy persiissä 3 päivää jolloin alkoi kuulumaan ikävää diisselimäistä rallatusta. Selvis että jakoremmi ei ole oikein oorningissa. Viaksi paljastui sitten väärin kiristetty remmi sekä kiristin pettänyt (ehkä). Uutta kiristintä tilaukseen ja oottelua. Remmi oli vaihettu 3 tkm sitten kansi remontin yhteydessä joten sitä ei nähty nyt tarpeelliseksi vaihtaa. Kiristin saapui 3 päivän päästä Mamasanilta. Alettiin tutkimaan jakoa......
Nokat heitti "pako 1 hampaan aikasessa ja imu myöhässä", ö-pumppu klo 14 (pitäis olla 11). Muu olikin ok. Eli oli tehnyt löysät nokkien väliin ja imunokalta ö-pumpulle. No konetta rullattiin varmaan miljoona kertaa. Jako kohilleen, uutta kiristintä ja taas yks miljoonaa pyöritystä ja kiristimen säätöä. =)
Todettiin että jako on ja pysyy. eukku
Auto nippuun ja tulille ja testilenkille :driver
20 min ja 50 km sit kolhati hiipivästi :seina :seina :seina
Nyt ei enään kehtaa käynnistää autoa kuulluu jos semmonen kalina ja kolina alakerrasta että huhheijakkaa.
Eli uutta alakertaa tekemässä ja vähän neuvoja kyselen. Tossa jotain on luettu jo.
Lohko "uusi mulle" käytetty löytyy, 9 männäistä ja veiveistä hierotaan kauppoja.
Mistä kampura? Kuitenkin nyt tämän hetkinen budjetti on kovin pieni eli stroukki ja tako jutut voi unohtaa.
Käykö 9 evon 5-kerros kansipahvi tohon?
Arp pultit ja Acl laakerit pitää laittaa.
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?
Saa antaa neuvoa ja pitää oikeastaan neuvoa, oikaista ja opettaa.
Kone olis tarkoitus tässä kesän mittaan repiä pesästään töitten lomassa samalla kun haalii osia.
Niin ja jos sulla on osia jotka sopivat tähän Evo 3 vm 95 onko tä nyt se 1 gen moottori? Niin tarjoa ihmeessä yv:llä